torsdag 21. november 2013

Prestisje-veddemål: AXTRI 2014

3 gode venner.
3 "middelaldrende" menn som tar igjen det de mangler i talent og form i knall innsats.
3 konkurrenter.

Stian, Kristian og jeg.
Påmeldt til Aurlandsfjell Extreme Triatlon i august 2014.

...og nedpsykingen, ambisjonene, treningen, unnskyldningene...vi er i gang allerede og nå har vi inngått prestisje-veddemål.

Stian får 40 min (begynte å trene sist av oss) og Kristian får 20 min (tri-debutant) i 'forsprang'. 
Vinneren får en stor bøtte med evig prestisje, samt en særdeles behagelig lørdag ettermiddag/kveld etter konkurransen er gjennomført. Vinneren slipper alt ordnings med utstyr og alt rundt mat og drikke må ordnes av de to andre.

Her må det trenes!

Den avsluttende løpe-løypa: fra 50 til 900 m.o.h:


2 kommentarer:

  1. Jeg ser for meg tyrker'n som soleklar favoritt!!!!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se resultater.
    Paulsen

    SvarSlett